سفارش خدمات سئو و افزایش بازدید سایت

سفارش خدمات سئو و افزایش بازدید سایت

یکی از ارکان مهم تشکیل سایت، بحث سئو است. ارائه سفارش خدمات سئو و افزایش بازدید و تولید محتوا برای سایت و اپلیکیشن به همراه بهینه سازی و افزایش سرعت لود سایت، نیاز اساسی در این حیطه بود و لازمه ی کار است. مباحث مورد توجه در سئو شامل انواع سئو اعم از سئو کلاه سیاه Black Hat SEO، سئو کلاه خاکستری Grey Hat SEO، سئو کلاه سفید White Hat SEO و سئو درون صفحه (On Page SEO)، سئو بیرون صفحه (Off Page SEO) میباشد.

سفارش خدمات سئو سایت

سئو یکی از مهمترین متدهای ساختاری یک سایت است که میتوان تمامی بخش های آن را سازمان بخشید و در اختیار موتور های جستجوگر قرار داد. سئو یا همان Search Engine Optimization یعنی بهینه سازی موتورهای جستجوگر روشی است که با انالیز ساختار موتور های جستجور مانند گوگل محتوایی ارائه میدهد که خواستگاه این موتور ها بوده و با تمامی اگوریتم های آنان سازگاری داشته و موجب ایندکس شدن و بالا آمدن سایت در نتایج جستجو میشود. برای ارائه سئو بهتر، باید محتوا با کیفیت که با ساختار سئو همسو است، ایجاد کرد.

گروه مدیا فیکس با داشتن متخصصین با تجربه در زمینه ی سئو بهترین محتوا را تولید کرده و سئو کامل و پیکربندی شده با الگوریتم موتور های جستجوگر ارائه میدهند.

انواع سئو برای سایت و رفتار موتور های جستجوگر

در مبحث سفارش خدمات سئو سایت، انواع سئو که میتوان برای سایت در نظر گرفت و رفتار موتور های جستجوگر را نسبت به آن بررسی کرد، سئو کلاه سفید White Hat SEO و سئو کلاه سیاه Black Hat SEO است. نوع دیگری هم که میتوان برای سئو در نظر داشت سئو کلاه خاکستری Grey Hat SEO است.

سفارش خدمات سئو سایت

این نوع دسته بندی از جهت رفتار موتورهای جستجوگر نسبت به آن میباشد و اینکه مثلا گوگل چه واکنشی نسبت به هر یک از این نوع سئو دارد. به بررسی هر کدام از آنها میپردازیم.

سئو کلاه سیاه Black Hat SEO

یکی از روش های سریع در پیشرفت رتبه سایت در گوگل، سئو کلاه سیاه Black Hat SEO است، منتهی باید این نکته را در نظر گرفت که گوگل این روش ها را سریعا شناسایی کرده و اقدام به حذف عبارت های کلیدی از نتایج جستجو میکند.

 سئو کلاه سیاه Black Hat SEO

سئو کلاه سیاه یک تخلف در قوانین موتور های جستجوگر محسوب میشود. گوگل نسبت به این تخلف حساس بوده و سایت خاطی را اسپم و پنالایز میکند. اگر سایت خود را به خدمات سئو سایت توسط متخصص بسپارید به هیچ عنوان از سئو کلاه سیاه استفاده نخواهند کرد، چون ریسک بالایی دارد و این روش منسوخ شده است.

سئو کلاه خاکستری Grey Hat SEO

و اما سئو کلاه خاکستری Grey Hat SEO چیست؟ این اصطلاح به چه معنی است؟ اگر به صورت غیر تخصصی نگاه کنیم میتوانیم همان تعریف عامیانه را به کار ببریم و بگوییم که سئویی که فی مابین سفید و سیاه است.

 سئو کلاه خاکستری Grey Hat SEO

بهترین تعریفی که میتوان برای سئو کلاه خاکستری Grey Hat SEO داشت این است که وقتی عبارت کلیدی برای یک مقاله یا نوشتار استخراج میکنیم باید همخوانی با مقاله ای که مینویسیم داشته باشد یعنی اگر در مورد ” سئو چیست؟ ” مقاله ای مینویسم باید حول محور این عبارت بریم جلو و موضوع را کاملا روشن و تفکیک کنیم، زیرا مخاطب اگر نتیجه ای از مقاله شما نگیرد و با کمی خواندن حوصله اش سر برود سایتتان را ترک خواهد کرد و این تایم ویو باعث خواهد شد که الگوریتم گوگل و ربات های آن پی به موضوع ببرند و تشخیص دهند که مقاله یا نوشتاریتان در سایت مفید نبوده و با عبارت کلیدی پر شده است به طوری که خاصیت مطلب از بین رفته با توجه به تایم ویو آن، سایت مورد نظر را اسپم میکند.

خلاصه مطلب درمورد سئو خاکستری گفته شد ولی اینکه بخواهیم به این روش سایت را سئو کنیم ریسک بالایی کرده ام و هر موقع باید آماده جریمه های موتورهای جستجوگر از قبیل غول بزرگ گوگل باشیم.

در مواقعی میتوان از سئو خاکستری بهره مند شد ولی نباید این تغییرات را زیاد انجام داد چون باعث میشود داخل رادار های خط قرمز گوگل شود، مثلا تغییر قالب سایت میتواند باعث تغییرات در کدها و کلاینت شود و از لحاظ آپدیت سایت مورد توجه گوگل قرار بگیرد و سایتتان ایندکس شود و این یک اتفاق خوب است.

در خصوص سئو مقاله باید بدانید که استفاده بیش از عبارت کلیدی در عنوان و کم بودن محتوا جزو کارهایی دور زدن الگوریتم های گوگل است و باید به مسئله دقت کنید که مبادا از ارائه محتوا با اصول سئو غافل باشید و سئو مقالات را با دقت کامل و قوانین سئو پیش ببرید.

استفاده از بک لینک زیاد و غیر اصولی به منظور افزایش بازدید میتواند خطر آفرین باشد ولی بک لینک اصولی و هدفمند میتواند تاثیر بسزایی بر روی سئو سایت داشته باشد. هرچند بک لینک جزء روش سئو خاکستری است ولی استفاده درست از آن اشکالی ندارد.

استفاده بیش از حد لینک دهی از طریق شبکه های اجتماعی نیز به خودی خود برای سئو خطر ساز است و ربات های گوگل آن را تشخیص میدهد ولی اگر یک کانال از هر شبکه های اجتماعی داشته باشید مشکل ساز نخواهد بود. همچنین اسفاده از بک لینک در سایت های دیگر در صورت نقض نشدن قوانین آن سایت میتواند در مواقعی مفید واقع شود ولی نباید تعداد این کامنت ها از حد خود بگذرد.

سئو کلاه سفید White Hat SEO

در سفارش خدمات سئو تخصصی سایت، سئو کلاه سفید White Hat SEO به مجموعه اقدامات لازم و تخصصی گفته میشود که با تمامی الگوریتم ربات های گوگل مطابقت داشته و باعث بهینه شدن ساختار محتوا برای موتور های جستجوگر میشود.

 سئو کلاه سفید White Hat SEO

در سئو کلاه سفید به صراحت میتوان گفت که نزد گوگل محتوای سایتی ارزشمند است که باکیفیت تولید شده باشد و نسبت به محتوای سایت های دیگر تازه تر و یکتا باشد. محتوا باید طوری باشد که مخاطب نسبت به خواندن آن راغب بوده و چیزهای بیشتری از محتوا یاد بگیرد. هرچه مخاطب در صفحه بیشتر بماند امتیاز یا همان Bounce Rate شما افزایش پیدا میکند و محتوای ارزشمندی نزد گوگل خواهید داشت.

تا میتوانید مقالات خود را به روز رسانی کنید و محتوای خود را کامل تر کرده و از بیشتر کردن صفحات خود اجتناب کنید. در واقع گوگل یا موتورهای جستوجوگر دیگر به دنبال مطالب تک صفحه ای و پرمحتوا هستند.

هرچه قدر میتوانید مطالب خود را اختصاصی تر و عبارت های کلیدی خود را چند سیلابی کنید. یعنی محتوای شما هدفمند برای مخاطبتان باشد.

در سئو کلاه سفید استفاده ار بک لینک های هدفمند و مناسب از شبکه های اجتماعی به صورتی که اکانت واحد از هر یک از این شبکه ها لینک وارد شود. این روش در خصوص برند سازی بسیار کارآمد بوده و باعث جستجوی بیشتر سایت شما می شود.

ساخت بک لینک هایی با موضوعات هدفمند از سایت های دیگر بطوری که مخاطب راغب باشد برای تکمیل نیاز خود به سایت شما سر بزند و بی فایده نباشد زیرا گوگل به این مورد بسیار حساس است و به عنوان تبلیغات غیر معمول برای افزایش سایت در نظر میگیرد.

سئو کلاه سفید یک پروسه زمان بر است ولی نتیجه ی ماندگار دارد و هرچه قدر با الگوریتم های گوگل دوست شوید بالطبع ارزش سایتتان بالا خواهد رفت و نتیجه ی بهتری خواهید گرفت.

سئو درون صفحه (On Page SEO)

سئو درون صفحه ای یا همان On Page SEO شامل تمامی محتویات صفحات از قبیل کدها، متن ها، تصاویر، لینک های داخلی و… میباشد که مربوط به بهینه سازی سایت میشود و هر گونه تغییرات در آن باعث تغییر در روند جستجو سایتتان خواهد شد. هنگام سفارش خدمات سئو تخصصی سایت در این مورد مشورت های لازم را از متخصصان بگیرد زیرا سئو درون صفحه مباحث زیربنایی در سئو است.

سئو درون صفحه (On Page SEO)

مسئله ی مهم در سفارش خدمات سئو سایت سئو درون صفحه ای یا همان On Page SEO همان هدف گذاری در عبارت کلیدی برای ارائه محتوای هدفمند و مورد منظور برای مخاطب است. برای مثال برای جستجو ” بهترین تیشرت مردانه جدید” باید عبارت کلیدی مورد نظر، خواسته ی مخاطب و مضمون محتوای تولید شده باشد تا نیاز های جستجو در موتورهای جستجوگر را برطرف کند. بهترین مکان برای ایجاد عبارت کلیدی عناوین سایت میباشد و توضیحات هر عناوین باید به خود عنوان ها اشاره کند. هر چقدر عبارت کلیدی و عناوین محتوا سایت اختصاصی تر باشد، هدفمندتر است و تاثیر بسزایی در سئو درون صفحه دارد. استفاده از توضیح متا مناسب برای نمایش در صفحات گوگل نیز میتواند برای مخاطب جذاب باشد.

در سئو On Page سرعت لود ملاک است و اگر مخاطب هنگام ورود به سایت شما معطل شود بالطبع سریع خارج خواهد شد و این یک امتیاز منفی نزد ربات ها گوگل است و نرخ کلیک را پایین خواهد آورد. طراحی UX و UI حرفه ای علاوه بر کارایی و زیبایی یکی از متد های مهم برای افزایش سرعت لود سایت است که موجب میشود سایت بهینه گردد.

هنگام ورود به سایت صفحه هایی که به عنوان تبلیغات و پاپ ها نشان میدهد میتواند برای کاربر زننده باشد و موجب شود سایتتان را زود ترک کنند، به کاربردن عناصر مختلف از قبیل نظرسنجی و المان های تبلیغاتی از نوع اجباری باعث خسته کردن کاربران میشود و به این مسئله باید دقت کرد که ترک زود هنگام باعث ازبین رفتن اعتبار نزد موتور های جستجو گر بالاخص گوگل میشود.

موضوعات محتوا باید مرتبط با با عبارت کلیدی مورد جستجو از طرف کار کاربر باشد، اگر کاربر عبارتی جستجو کند ولی نتیجه ای از محتوا سایت نگیرد سریع ترک خواهد کرد و به خاطر این سایت شما با بونس ریت بالا جریمه میشود.

در حد امکان سعی کنید از دامنه و لینک های کوتاه استفاده کنید تا مخاطب سر در گم نشود و به راحتی آدرس اینترنتی تان را بیابند.

و اما مهمترین مسئله ای که در تکنیک سئو مورد توجه است محتوا مناسب می باشد هرچه محتوا مناسبی در سایت قرار گیرد بالطبع موجب رضایت کاربر قرار گرفته و زمان ماندن در سایت افزایش می یابد و باعث میشود که نزد گوگل و سایر موتور های جستوجوگر امتیاز بالایی از جهت سئو بگیرید. برای درک بهتر سئو داخلی یا همان on page seo به این لینک مراجعه فرمایید.

سئو بیرون صفحه (Off Page SEO)

این سئو همانطور که از عنوانش مشخص است سئو بیرون صفحه یعنی اقداماتی که در بیرون صفحه برای بهبود سئو انجام میگیرد و کاربران را توسط لینک های مختلف متصل به سایتتان جذب میکند. شما میتوانید در سفارش خدمات سئو تخصصی سایت از متخصصان مربوطه در این مورد کمک بگیرید، در این قسمت به بررسی برخی موارد آن میپردازیم.

 سئو بیرون صفحه (Off Page SEO)

بعضی از لینک ها به صورت مرتبط با مقاله شما توسط مدیران سایت دیگر گذاشته میشود و هرچه قدر لینک دهی از سایت های مختلف و معتبر به مقالات و سایت شما بیشتر شود و آن صفحات دارای اعتبار و ماندگاری بیشتری باشند، گوگل مقاله ی شما را معتبر شناخته و امتیاز بالایی یه آن صفحه میدهد و در نتایج جستجو بالا می آید.

بعضی از لینک های خارجی توسط کاربران با اشتراک گذاشتن صفحات شما ایجاد میگردد و این نوعی تبلیغ برای سایت شماست و باعث ورود کاربران دیگر به سایتتان شده و ترافیک سایت تان بالا میرود نتیجه ی خوبی برای افزایش رتبه سایت دارد.

لینک های خارجی که توسط خودتان در سایت های دیگر ایجاد میگردد بیشتر به سمت سئو کلاه سیاه میرود و باید از این روش اجتناب کرد و یا کمتر به این روش روی آورد.

سفارش خدمات سئو تخصصی سایت

مقالات زیادی در مورد سئو در اینترنت وجود دارد اما با توجه به روز رسانی الگورتیم ها موتور های جستجوگر بالاخص گوگل نیاز به تحقیق بیشتری برای پیاده سازی سئو بهتر برای سایت نیاز است،

برای راهندازی یک وبسایت، یادگیری سئو داخلی یک نیاز اساسی و اولیه بوده و بیشتر وبسایت های موفق با رعایت نکات سئو داخلی باعث رونق کسب و کار خود شده اند، ما به منظور رفع این نیاز اساسی برای وبمستران پکیج رایگان کامل سئو داخلی را توسط تیم مدیا فیکس تهیه کرده ایم تا مسیر رسیدن به اهدافتان را هموار سازیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی (خدمات مهندسی)